خانه » سوالات متداول

سوالات متدوال | پریا شاپ

آیا کالاهای موجود در سایت شما درجه یک و اصلی هستند؟

به مشتریان محترم این اطمینان خاطر این را می‌ دهیم که این فروشگاه به هیچ عنوان کالاهای فیک و یا درجه دو عرضه نمی‌کند. این فروشگاه کالاهای خارجی خود را از شرکت های واردکننده و رسمی تهیه می‌کند و کالاهای ایرانی را مستقیم از کارخانه های تولید کننده که تحت نظارت غذا و دارو هستند تهیه می کند.

سفارشات مشتریان در همدان چه زمانی تحویل داده می شود؟

سفارشات مشتریان همدانی که تا قبل از ساعت ( ۱۸ ) ثبت شده باشد ، در همان روز برایشان ارسال خواهد شد ، اما در ایام خاص و یا در روزهای بارانی و برفی ممکن است ، تحویل سفارشات بیشتر از حالت معمول به طول بی انجامد.

کالاهای خریداری شده را چگونه مرجوع کنم؟

مشتریانی که به هر دلیل از خرید خود پشیمان شده اند ، می توانند ظرف مدت ۷ روز به شرط اینکه کالای دریافت شده تست و یا باز نشده باشد ، آن را مرجوع کنند.                                                                                              ( توجه : هزینه‌های آماده‌ سازی ، ارسال و عودت از مبلغ فاکتور کسر می گردد. )

من همدان نیستم لطفاً بفرمایید بعد از سفارش چه مدت زمانی کالا به دستم می رسد؟

سفارش مشتریان شهرستانی که قبل از ساعت ( ۲۰ ) ثبت شده باشد ، معمولاً در روز بعد تحویل پست داده می شود ، و بعد از آن نسبت به فاصله زمانی شما بین ۳ تا ۵ روز بعد به دستتان خواهد رسید.

آیا امکان سفارش یک کالا بیش از یک عدد وجود دارد؟

بله ، در صورتی که مسئولین و مدیریت سایت سفارش شما را تایید نمایند.

اگر خرید از هفت روز گذشته باشد شرایط مرجوعی کالا چگونه خواهد بود؟

اگر از مدت خرید شما بیشتر از ۷ روز گذشته باشد ، به شرط اینکه کالا آکبند و تست نشده باشد ، (باید به تائید مسئولین و مدیریت سایت برسد) باکسر ۲۵ درصد از قیمت کالا و همچنین کسر هزینه های ارسال ، بسته‌ بندی و عودت با هماهنگی های لازم می توانید ، کالای خریداری شده را مرجوع نمایید.

اگر هنگام ثبت سفارش خطایی رخ داد چطور این مشکل را برطرف کنم ؟

در صورت خطا و اشکال در ثبت سفارش می توانید از فرم تماس باما ( با انتخاب گزینه پیگیری سفارش ) اقدام نمایید.

آیا این امکان وجود دارد که تستر عطر و یا ادکلن خریداری شده ام را مرجوع کنم ؟

 تنها تستر هایی قابلیت عودت را دارند ، که برچسب مهر شده ای که توسط مسئول فروش به روی کالا زده شده ، باز نشده باشد و یا اینکه سلفون فابریک ، باز نشده باشد و کالا همچنان به صورت آکبند باقی مانده باشد.                     (برخی از تسترها دارای سلفون می باشد.)

آیا این امکان وجود دارد که من سفارشم را به صورت کادو شده تحویل بگیرم ؟

 بله ، گزینه درخواست کالا به صورت کادو شده به شکل بگ ، برای محصولات عطر و ادکلن و برای دیگر کالاها وجود دارد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌توانید ، سفارش خود را ثبت‌ نمایید. ( توجه : سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند ، در اولین روز کاری مورد پردازش قرار می‌گیرند. )

آیا بدون هزینه ارسال می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان باشد ، هزینه ارسال شما رایگان خواهد‌ بود.

 

چگونه می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش پریا شاپ ( به شماره : ۳۸۲۸۲۱۲۲ – ۰۸۱ ) تماس بگیرید. تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.